Підхід

Актуально

Наш підхід

 

Наша співпраця з юридичними фірмами будується виключно на індивідуальному підході до потреб наших клієнтів. Плануючи маркетингову активність кожної окремої юрфірми, ми виходимо з їх унікальних цілей і завдань, при реалізації яких використовуємо з арсеналу численних маркетингових інструментів саме ті з них, які базуються на конкурентних перевагах певної фірми і жодним чином не дублюють один одного.


Тому спочатку ми аналізуємо ті чи інші маркетингові підходи та можливості з точки зору їх доцільності та потенційної ефективності для клієнта. Черговість у даному випадку є для нас неприйнятною.


Ми можемо консультувати юридичні фірми щодо процесу або формату впровадження певної маркетингової ініціативи, проте спосіб, яким вона буде реалізована, залежить вже від юристів кожної окремої фірми. Наприклад, якщо мова йде про наші послуги з розробки та проведення спеціального заходу, написання новини, дизайну презентаційної продукції або веб-сайту, конфлікт інтересів виключений, тому що ми будемо використовувати мову і стиль, характерні для певної юридичної фірми. При цьому ми не допускаємо у своїй практиці прямого конфлікту інтересів під час реалізації окремих проектів з позиціонування юридичних фірм, які конкурують за одного клієнта або в одному вузькому сегменті практики. Наприклад, ми не візьмемося за розробку листи-пропозиції для участі юридичної фірми у тендері, якщо ми вже виконували дану роботу для іншої фірми, також не будемо розробляти стратегічний план з розвитку бізнесу для двох юридичних фірм, конкуруючих в сфері фармацевтики.


Ми співпрацюємо з юридичними фірмами на проектних підставах в тому випадку, якщо для виконання завдання маємо чіткі, обмежені за часом терміни, а також на умовах абонентського обслуговування, що передбачає поточне консультування з усіх маркетингових питань і координацію виконання щоденної роботи з розвитку бізнесу та комунікацій.

 
 

Блог Компанії

Формула партнерського щастя (російською мовою)
Каждый юрист мечтает стать партнером. Именно от партнерства многие юристы ожидают долгожданного «заработанного» счастья. Критерии формулы партнерского счастья глазами юриста вполне очевидны.  Партнерство глазами юриста = реализованность в профессии + де...

детальніше>>

5 кроків, як бадьоро розпочати Новий рік
Коли святкові вихідні дні добігають кінця, ви залишаєтеся з новим роком наодинці. Це може бути саме той час, щоб запровадити у ваше життя оновлення,  навчитися робити буденні речі по-новому.  Ось декілька ідей, щоб надати вам імпульс. 1. Приберіть святко...

детальніше>>

10 порад «крок за кроком» для юристів у роботі з Linkedin
Linkedin може стати потужним інструментом, що допоможе вам популяризувати та контролювати ваш бренд, однак лише за однієїумови – якщо ви вмієте ним користуватися.  Linkedin може допомогти вам:     Відновити старі відносини; Зміцнити існуючі відносин...

детальніше>>
 
RSS Twitter
 

Новини
Компанія LMS в особі Ганни Жадан була відзначена серед кращих партнерів видання «Юрист і Закон»
детальніше>>

 

Публікації
Коментар Тетяни Бенько, Скільки заробляють юридичні компанії в Україні, delo.ua
детальніше>>

 

Маркетингові фішки
Початок роботи з Facebook. Короткі рекомендації
детальніше>>

 
Copyright 2011 © Legal Marketing Solutions. All rights reserved.